CB NOU ESPLUGUES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

MÉS FORO...PER NO AVORRIR-ME

Ir abajo

MÉS FORO...PER NO AVORRIR-ME Empty MÉS FORO...PER NO AVORRIR-ME

Mensaje  vice Sáb Feb 18, 2012 8:42 pm

El títol és per fer-me una mica el " sobrat ", peró...realment em falta alguna cosa per trobar atractiva aquesta segona fase.
No vull dir que no m'agradi veure guanyar als nostres, o veure quines coses arriben a fer. Abans d'acabar la lliga podem arribar a veure un mate. Però, sempre em queda el dubte de que podem fer contra els de dalt ( els 16 d'A-1 ).
Ho comentava Magic en el seu últim escrit i, estic d'acord: s'ha fet una evolució molt important en el joc i en l'actitud, a partir del torneig Molinet. Però, no tenim rival per contrastar-la.
Avui, l'Oscar i el Jaime han fet un esforç per "picar" i corregir als jugadors però, fan falta quatre masters en motivació i autocontrol per aconseguir: no ficar la mà en defensa quan tens la pilota a la teva disposició, no penetrar quan ets infinitament superior en l'1 contra 1, defensar intensament quan portes un avantatge de 10 o 15 punts en un quart, bloquejar el rebot quan l'agafes sense saltar, etc, etc.
En fí, és el que tenim i hem d'aconseguir treure-li el màxim de profit. Igual que quan lluitavem contra equips superiors deiem, alguns, que el resultat no era lo important. Ara, tampoc és important el resultat, sinò el joc que desenvolupem. I, avui s'ha vist un partit "apustuflant" en quant a superioritat però, mancat de joc col.lectiu en moltes ocasions i això, ho hem de millorar.
Crec que en aquesta segona fase hem de tenir clar que no lluitem per guanyar als demés, sinò per millorar i aprendre.
Bé, que ningú pensi que vull amargar la festa però,... CBNE A 99 - GAUDI A 25.

VISCA EL MINI A, I VISCA EL BASQUET DE FORMACIÓ DEL "NOU".

P.D.: El Gael ja ha entrat al vestidor,...ja va ensumant el que és el "nou". Prepareu-vos.

vice

Mensajes : 115
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.