CB NOU ESPLUGUES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CB LA MERCE vs NOU ESPLUGUES

2 participantes

Ir abajo

CB LA MERCE vs  NOU ESPLUGUES Empty PIONER EN EL FORO FEMENI.

Mensaje  vice Dom Oct 09, 2011 6:59 pm

NO TENIA CAP DUBTE QUE AMB AQUEST NOM DE GUERRA, OLDPLAYER7, NO PODIES SER PIONER EN EL MON DEL BÀSQUET.
ME'N ALEGRO QUE SIGUIS UN EX I QUE HO EXHIBEIXIS AMB ORGULL. ESPERO QUE DISFRUTIS DE LA NOVA GENERACIÓ I DELS NOUS PROJECTES.
EM FELICITO DE LES TEVES APORTACIONS AL FORO, DE LES QUE ETS PIONER, I ESPERO QUE ENS FACIS SABER LA TEVA OPINIÓ SOBRE L'EQUIP I SOBRE EL SEU ENTORN.
DE MOMENT, ELS RESULTATS SÓN ESPECTACULARS. FELICITATS A LES JUGADORES, ENTRENADORA I AFICIÓ.
VISCA EL BÀSQUET FEMENÍ I ELS EX-JUGADORS COMPROMESOS.


vice

Mensajes : 115
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

CB LA MERCE vs  NOU ESPLUGUES Empty Re: CB LA MERCE vs NOU ESPLUGUES

Mensaje  Oldplayer7 Miér Oct 05, 2011 11:17 pm

vice escribió:En primer lloc felicitar a l'equip pel resultat i pel nivell de joc que, persones molt qualificades, m'han dit que va exhibir durant el partit. Basketball
En segon lloc, i motiu principal del meu comentari, és felicitar a l'autor de la primera aportació a aquest foro. Els equips femenins no són dels més actius amb aquesta eina i, per aixó, la meva agradable sorpresa Very Happy .Realment, és una eina més per divertir-nos i participar d'aquest esport, compartint experiències, moments, alegries, etc.
Pel nom, i si no em falla el meu anglés bàsic, dedueixo que es tracta d'algun exjugador. Benvingut i ànims per a continuar divertint-nos plegats. cheers

Visca el bàsquet femení i visca "el nou".

Gràcies Vice per la benvinguda, molt agraït. Bé pioner pioner no se Embarassed , vaig arriba a jugar a la pista del Col.legi Isidre Marti de cadet Rolling Eyes , encara no existia la Plana Crying or Very sad . El següent any ja es va inaugurar amb el partit Manresa contra Lleida si no recordo malament, que estaven els dos en 1ª, amb el gran "Chichi" Creus i un jugador molt alt per a l`època que si no recordo malament es deia Talin o alguna cosa així. Vaig tenir l'honor de participar en el torneig de triples de la inauguració i com anècdota vaig quedar semifinalista, que temps aquells. Shocked Sad lol!
Ara després de 20 anys, ve una altra generació en aquest cas la meva filla i podem gaudir amb ella de aquest esport a casa i és una alegria, com també poder compartir amb altres pares que han jugat al Esplugues com ara Fernan i el seu fill que estan en el mini també. Intentarem posar el nostre granet de sorra per al club i passar-ho bé, que és del que es tracta.

Sort i endavant amb aquest nou projecte. Very Happy

Oldplayer7

Mensajes : 19
Fecha de inscripción : 02/10/2011

Volver arriba Ir abajo

CB LA MERCE vs  NOU ESPLUGUES Empty BENVINGUT, PIONER

Mensaje  vice Lun Oct 03, 2011 6:00 pm

En primer lloc felicitar a l'equip pel resultat i pel nivell de joc que, persones molt qualificades, m'han dit que va exhibir durant el partit. Basketball
En segon lloc, i motiu principal del meu comentari, és felicitar a l'autor de la primera aportació a aquest foro. Els equips femenins no són dels més actius amb aquesta eina i, per aixó, la meva agradable sorpresa Very Happy .Realment, és una eina més per divertir-nos i participar d'aquest esport, compartint experiències, moments, alegries, etc.
Pel nom, i si no em falla el meu anglés bàsic, dedueixo que es tracta d'algun exjugador. Benvingut i ànims per a continuar divertint-nos plegats. cheers

Visca el bàsquet femení i visca "el nou".

vice

Mensajes : 115
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

CB LA MERCE vs  NOU ESPLUGUES Empty CB LA MERCE vs NOU ESPLUGUES

Mensaje  Oldplayer7 Dom Oct 02, 2011 11:25 am

Felicidades a todas las niñas y entrenadora por el partido de ayer. Mucha lucha, ganas,esfuerzo y actitud, que se vieron recompensadas con la victoria. Wink

A seguir trabajando y mejorando en los entrenos y como no a !!!DIVERTIRSE¡¡¡. Basketball

!!!!Felicidades¡¡¡ Very Happy

CB LA MERCE 25 NOU ESPLUGUES "A" 51

Oldplayer7

Mensajes : 19
Fecha de inscripción : 02/10/2011

Volver arriba Ir abajo

CB LA MERCE vs  NOU ESPLUGUES Empty Re: CB LA MERCE vs NOU ESPLUGUES

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.