CB LA MERCE vs NOU ESPLUGUES
2 participantes
Página 1 de 1.
PIONER EN EL FORO FEMENI.
NO TENIA CAP DUBTE QUE AMB AQUEST NOM DE GUERRA, OLDPLAYER7, NO PODIES SER PIONER EN EL MON DEL BÀSQUET.
ME'N ALEGRO QUE SIGUIS UN EX I QUE HO EXHIBEIXIS AMB ORGULL. ESPERO QUE DISFRUTIS DE LA NOVA GENERACIÓ I DELS NOUS PROJECTES.
EM FELICITO DE LES TEVES APORTACIONS AL FORO, DE LES QUE ETS PIONER, I ESPERO QUE ENS FACIS SABER LA TEVA OPINIÓ SOBRE L'EQUIP I SOBRE EL SEU ENTORN.
DE MOMENT, ELS RESULTATS SÓN ESPECTACULARS. FELICITATS A LES JUGADORES, ENTRENADORA I AFICIÓ.
VISCA EL BÀSQUET FEMENÍ I ELS EX-JUGADORS COMPROMESOS.
ME'N ALEGRO QUE SIGUIS UN EX I QUE HO EXHIBEIXIS AMB ORGULL. ESPERO QUE DISFRUTIS DE LA NOVA GENERACIÓ I DELS NOUS PROJECTES.
EM FELICITO DE LES TEVES APORTACIONS AL FORO, DE LES QUE ETS PIONER, I ESPERO QUE ENS FACIS SABER LA TEVA OPINIÓ SOBRE L'EQUIP I SOBRE EL SEU ENTORN.
DE MOMENT, ELS RESULTATS SÓN ESPECTACULARS. FELICITATS A LES JUGADORES, ENTRENADORA I AFICIÓ.
VISCA EL BÀSQUET FEMENÍ I ELS EX-JUGADORS COMPROMESOS.
vice- Mensajes : 115
Re: CB LA MERCE vs NOU ESPLUGUES
vice escribió:En primer lloc felicitar a l'equip pel resultat i pel nivell de joc que, persones molt qualificades, m'han dit que va exhibir durant el partit.
En segon lloc, i motiu principal del meu comentari, és felicitar a l'autor de la primera aportació a aquest foro. Els equips femenins no són dels més actius amb aquesta eina i, per aixó, la meva agradable sorpresa .Realment, és una eina més per divertir-nos i participar d'aquest esport, compartint experiències, moments, alegries, etc.
Pel nom, i si no em falla el meu anglés bàsic, dedueixo que es tracta d'algun exjugador. Benvingut i ànims per a continuar divertint-nos plegats.
Visca el bàsquet femení i visca "el nou".
Gràcies Vice per la benvinguda, molt agraït. Bé pioner pioner no se , vaig arriba a jugar a la pista del Col.legi Isidre Marti de cadet , encara no existia la Plana . El següent any ja es va inaugurar amb el partit Manresa contra Lleida si no recordo malament, que estaven els dos en 1ª, amb el gran "Chichi" Creus i un jugador molt alt per a l`època que si no recordo malament es deia Talin o alguna cosa així. Vaig tenir l'honor de participar en el torneig de triples de la inauguració i com anècdota vaig quedar semifinalista, que temps aquells.
Ara després de 20 anys, ve una altra generació en aquest cas la meva filla i podem gaudir amb ella de aquest esport a casa i és una alegria, com també poder compartir amb altres pares que han jugat al Esplugues com ara Fernan i el seu fill que estan en el mini també. Intentarem posar el nostre granet de sorra per al club i passar-ho bé, que és del que es tracta.
Sort i endavant amb aquest nou projecte.
Oldplayer7- Mensajes : 19
BENVINGUT, PIONER
En primer lloc felicitar a l'equip pel resultat i pel nivell de joc que, persones molt qualificades, m'han dit que va exhibir durant el partit.
En segon lloc, i motiu principal del meu comentari, és felicitar a l'autor de la primera aportació a aquest foro. Els equips femenins no són dels més actius amb aquesta eina i, per aixó, la meva agradable sorpresa .Realment, és una eina més per divertir-nos i participar d'aquest esport, compartint experiències, moments, alegries, etc.
Pel nom, i si no em falla el meu anglés bàsic, dedueixo que es tracta d'algun exjugador. Benvingut i ànims per a continuar divertint-nos plegats.
vice- Mensajes : 115
CB LA MERCE vs NOU ESPLUGUES
Felicidades a todas las niñas y entrenadora por el partido de ayer. Mucha lucha, ganas,esfuerzo y actitud, que se vieron recompensadas con la victoria.
A seguir trabajando y mejorando en los entrenos y como no a !!!DIVERTIRSE¡¡¡.
!!!!Felicidades¡¡¡
CB LA MERCE 25 NOU ESPLUGUES "A" 51
A seguir trabajando y mejorando en los entrenos y como no a !!!DIVERTIRSE¡¡¡.
!!!!Felicidades¡¡¡
CB LA MERCE 25 NOU ESPLUGUES "A" 51
Oldplayer7- Mensajes : 19