CB NOU ESPLUGUES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUI S'AVORREIX???

Ir abajo

QUI S'AVORREIX??? Empty QUI S'AVORREIX???

Mensaje  vice Sáb Feb 25, 2012 10:14 pm

Quin espectacle!!!
Definitivament, els jugadors han decidit donar espectacle a una lliga que pensava que m'avorriria. S'han posat tots d'acord i avui han decidit demostrar el potencial de l'equip. I he vist el millor partit de la temporada.
A manca d'opinions amb més coneixements tècnics que els meus, fàcil per altra banda, crec que tots els jugadors han donat el 100% en el partit i durant tot el partit.
.-Defensa intensa, sense mans, i cohesionada.
.-Rebot ofensiu i defensiu.
.-Joc ràpid i amb poc bot.
.-Contraatac.
.-Assistències espectaculars.
.-Penetracions poderoses i amb habilitat.
.-Triples.
.-Taps.
.-Lluita per les pilotes dividides.
Crec que no hi ha cap aspecte dels que treballen els entrenadors d'aquest equip, que avui se'ls pugui recriminar als jugadors. M'ha semblat lo més semblant a un partit perfecte.
Per a que no es digui que desfermo l'eufòria, s'ha de dir que l'equip contrari era molt inferior físicament. Però, en cap moment van baixar els braços, i van lluitar fins el final sense tenir en compte el marcador. A més, aquest equip guanyarà partits en aquest grup i m'ha semblat superior a altres que ja hem guanyat.
Per tant, em quedo amb el partidàs que ha fet el nostre equip, i amb la sensació que es pot jugar per millorar i per oferir un màgnific espectacle, independentment del nivell del contrari.
S'han anotat més de 120 punts i s'han encaixat menys de 40.
Avui jugaven contra nosaltres mateixos i ens hem superat.
Gràcies per l'espectacle, nois.
Visca el mini A i visca el "nou".

vice

Mensajes : 115
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.