CB NOU ESPLUGUES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

QUE HI HA ALGÚ??????

2 participantes

Ir abajo

QUE HI HA ALGÚ?????? Empty Re: QUE HI HA ALGÚ??????

Mensaje  basquetfemeníesplugues Miér Nov 16, 2011 10:44 pm

Nose molt bé com aquest foro, però tot sigui per la participació del júnior femení! Basketball Very Happy

basquetfemeníesplugues

Mensajes : 1
Fecha de inscripción : 16/11/2011

Volver arriba Ir abajo

QUE HI HA ALGÚ?????? Empty AQUEST DIUMENGE VA TORNAR A HAVER ALGÚ.

Mensaje  vice Miér Nov 02, 2011 7:56 pm

Efectivament, la sorpresa agradable es va produir. Primera victòria davant el Barça CBS.
Certament VA HAVER ALGÚ, seguint amb la irònica metàfora, aquest diumenge a la Plana. Va quedar clar des de bon començament que aquest partit no el volien deixar escapar, ni jugadores, ni tècnics. Molt poques concesions a l'equip contrari, certament inferior als últims equips amb els que ens hem enfrentat.
Llàstima que a la segona part, baixesim una mica la intensitat i no acabesim de marxar en el marcador.
Totes les jugadores amb moltes ganes i fent una important despesa física.
Bé, i ara toca seguir patint en els propers partits. Patir per aprendre, per millorar, per agafar experiència de cara a propers anys, i per aprofitar les oportunitats com la d'aquest cap de setmana.
Per cert, sorpresa molt agradable veure l'aspecte del pavelló de la Plana, força ple. I, molt més agradable veure moltes jugadores, pares i mares d'equips inferiors animant a l'equip.
Per tant, aquest passat diumenge no va haver algú, VAM SER MOLTS.

Felicitats, a tots.




vice

Mensajes : 115
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

QUE HI HA ALGÚ?????? Empty EL DIUMENGE, CONTRA L'ASFE, SI QUE HI VA HAVER ALGÚ.

Mensaje  vice Mar Oct 25, 2011 6:48 pm

Realment, va haver algú aquest diumenge.
Un partit a Sant Fruitós, a les 17.30 h. d'un diumenge, no em feia pensar en bones sensacions però,...ves per on, vaig veure el millor partit de l'inici de temporada.
Davant un equip molt superior tècnica i físicament, no ens vam arronsar en cap moment. Vam acabar el partit amb la mateixa intensitat que el vam començar, sense baixar els braços en cap moment.
A banda, vaig veure un joc d'atac molt més variat i participatiu. No se si havia vist encara, aquesta temporada, un contraatac finalitzat per la jugadora que no puja la pilota. Tirs de tres, seleccionats després de moure la pilota en atac. Penetracions, després de moure una mica la defensa rival. Etc.
En fí, per primera vegada veia un joc col.lectiu per sobre de l'individual.
No puc deixar d'omitir els dos minuts reglamentaris de "pajara" en els que ens fan 10 punts. Però, fins i tot això, em va semblar que es va solventar més ràpid que en altres partits.
Crec que si seguim el camí iniciat en aquest partit podríem tenir aviat alguna sorpresa agradable.

MOLTS ANIMS I A TREBALLAR.

Per cert, en el foro encara no hi ha ningú però, no tot es pot fer alhora.

vice

Mensajes : 115
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

QUE HI HA ALGÚ?????? Empty QUE HI HA ALGÚ??????

Mensaje  vice Mar Oct 18, 2011 6:38 pm

Hola, a tots/es.
És una pregunta retòrica per inaugurar el foro d'aquest equip.
A banda de ser el primer equip femení del club ( per edat ), és on es troben jugadores que van formar part del primer equip de bàsquet femení d'Esplugues, fa sis o set anys.
A més, el 50% de l'equip juguen juntes des de fa anys i s'han fet com a jugadores a Esplugues.
A més a més, després d'un bagatge de tants pocs anys, representen al club en la categoria d'interterritorial, sent juniors de primer any.
Per tot això, la meva pregunta: QUE HI HA ALGÚ???

Faig un símil amb el que, a vegades, em pregunto durant els partits: QUE HI HA ALGÚ???
M'ho pregunto quan ens anem del partit perquè les contràries ens fan quatre cistelles seguides.
M'ho pregunto quan repetim el mateix error tres o quatre vegades seguides.
M'ho pregunto quan repetim una única jugada: un passe i un tir.
m'ho pregunto...moltes vegades.

Evidentment que HI HA ALGÚ.
Perquè a pesar de les derrotes, estan totes entrenant al dia següent.
Perquè les lessionades i malaltes estan als entenaments i als partits, com si puguesin jugar.
Perquè veig els entrenos, com el d'ahir, i penso que es treballa molt bé.
Perquè veig el compromís del grup, envers a ell mateix, en totes les convocatòries.

Per tant, pot ser, el que convindria fer és:
Creure una mica més en les pròpies possibilitats.
Fer primer les coses facils i després, les difícils.
Concentrar-nos una mica en el que estem fent.
Pensar que estem aprenent i millorant, independentment del resultat i de les contaries.
Resumint, demostrar que HI HA ALGÚ.

Per cert, una manera de fer-ho és participar en aquest foro.

QUE HI HA ALGÚ????

Visca el junior femení i visca el "nou"

vice

Mensajes : 115
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

QUE HI HA ALGÚ?????? Empty Re: QUE HI HA ALGÚ??????

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.