CB NOU ESPLUGUES
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

L'EQUIP NO FALLA

Ir abajo

L'EQUIP NO FALLA Empty L'EQUIP NO FALLA

Mensaje  vice Lun Mayo 07, 2012 5:33 pm

La veritat és que la segona fase m'ha semblat que l'equip està molt per sobre de les individualitats.
Amb això vull dir que el marcador del partit es va ampliant sense que es vegin jugades espectaculars del jugadors, que ens facin pensar en la diferència amb el rival.
En el partit del passat dissabte, GAUDI A 49 - CBNE A 96. I, hi havien moments en que semblava que estiguéssim patint pel resultat ( els aficionats, es clar ).
Amb això vull dir que, em dona la sensació que no estem podent comprovar la veritable millora que, com equip, s'està fent. Quan comences a recordar el partit, te n'adones que tots els jugadors anoten punts, que tots corren contraatacs, tots van al rebot, tots treballen en defensa ( individual ), tots demanen pilota, etc. Després, en un partit hi alguns més encertats i uns altres menys però, al partit següent els papers poden canviar, i el resultat final segueix sent el mateix.
Estic segur que aquest equip li manca encara recorregut per acabar d'explotar. No se si serà l'any que ve o l'altre però, espero estar allà per veure-ho.
Felicitats EQUIP.

vice

Mensajes : 115
Fecha de inscripción : 07/10/2008

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.